Sklep internetowy i zwrot inwestycji
Sklep internetowy i zwrot inwestycji
Czy sklep internetowy może zwrócić się naprawdę tak szybko po starcie, czy to raczej wyjątek?
Takie sytuacje się zdarzają – zwłaszcza w branżach o wysokich marżach i dobrze dopasowanej ofercie. Przy odpowiedniej strategii startowej sklep może zwrócić się nawet w kilka dni, szczególnie gdy reklama jest dobrze targetowana, jak w przypadku kampanii na Facebooku dla branży meblowej. Ale warto pamiętać, że nie w każdej branży wygląda to tak samo – czas zwrotu zależy od konkurencji, budżetu, jakości kampanii, a także tego, czy sklep jest przygotowany pod sprzedaż i widoczność w sieci.
Jeśli ktoś planuje start sklepu i chce zrobić to z głową, to przed inwestowaniem w reklamy dobrze jest rozważyć konsultację SEO, żeby nie przepalać budżetu. Tutaj znajdziesz wskazówki, kiedy taka konsultacja ma największy sens:
https://influencer.pl/1070/%E2%80%8Bkied...siebiorcow