Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wisiorek #3
#11
Cieszę się, że się spodobał.
Następnym też przyjdę się pochwalićUśmiech
Odpowiedz
#12
Emmix podoba mi sie to z jaką energią podchodzisz do swoich prac i gratuluje odwagi bo nie kazdy pochwaliby sie tym co zrobił poraz pierwszy wiem to bo sam taki byłem.
Moja przygoda z bizuteria tez zaczeła sie od pasji bardziej od korzysci finansowej liczyła sie satysfakcja tak zostało do dzis,mimo ze jestem samoukiem pracuje juz 15 lat i ciagle szukam nowych wyzwań czego i Tobie zycze....

ps.jezeli miałbyś jakis problem postaram sie pomóc....
Odpowiedz
#13
Dzięki, lubię podchodzić z pasją, bo "Obyś był zimny albo gorący!" brzmi jedno z najbardziej przejmujących upomnień, jakie znajdują się na początku Apokalipsy, w listach do siedmiu Kościołów. "A tak, skoro jesteś letni i ani gorący, ani zimny, chcę cię wyrzucić z mych ust" (Ap 3,15n)
Więc gnę srebro na gorąco licząc na to, że zainteresowanie nie wygaśnie Uśmiech
Ten który robię teraz jest już ładniejszy od poprzedniego.
A może pokażesz jakieś ze swoich wyrobów, może masz jakiś swój wcześniejszy wyrób?
Ciekawie było by zobaczyć właśnie jakieś pierwsze Twoje prace skonfrontowane z późniejszymi, bo z takim doświadczeniem robisz pewnie coś pięknego.
Mógłbym zobaczyć do czego mam dążyć Uśmiech
Odpowiedz
#14
Prosze bardzo,nie ma sie czym chwalic... kilka pierwszych prac....
miałem to szczescie,ze mogłem cwiczyc pod okiem dobrego fachowca i tak z górnika stałem sie ....? wyrobnikiem bizuterii....Uśmiech
[Obrazek: 95301210.jpg] [Obrazek: w320.png]

[Obrazek: 29777502.jpg] [Obrazek: w320.png]

[Obrazek: 30653374.jpg] [Obrazek: w320.png]

[Obrazek: 11535728.jpg] [Obrazek: w320.png]

Po kilku latach intensywnej pracy wychodziło juz lepiej by w koncu przejsc na etap wyzej i zająć sie bizuteria uzytkową....ale to inna bajka...pozdrawiam!
Odpowiedz
#15
Super!