Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zrobiłem takie coś
#11
Dzięki za opinię Rumieniec
Strona rzeczywiście się przycięła,ale już jest OK.
A co do nauki to nie zrażaj się, na początku nie zawsze wychodzi idealnie Puść oczko
Odpowiedz
#12
A co sądzicie o takim wykorzystaniu tzw. odpadów z bloczka mokumeUśmiech

[Obrazek: P1010249.jpg]
Odpowiedz
#13
To jest odpad? o.0 To jak wygląda produkt którego to jets odpadem? :>
Odpowiedz
#14
To jest jeden z kilku z jednego bloczka
[Obrazek: P1010243.jpg]
Shy
Odpowiedz
#15
Pozwoliłem sobie w inny sposób wyświetlić Twoje zdjęcia. Bez dwóch zdań są mistrzostwem Uśmiech
Odpowiedz
#16
O ile to klasyczne Mokume-gane jest dla mnie nawet zbyt doskonałe, bardziej przypadł mi do gustu pierwszy pierścionek.

Ta doskonałość obrączki jest w jej formie, obrączki zresztą powinny takie być. Tu jeszcze przez sama technikę ma się gwarancję trwałości, co w dzisiejszych czasach rodowania i pokrywania białym zlotem nie zawsze występuje. Jest idealna, i nie bardzo jest co o niej jeszcze napisaćUśmiech
Jednak to ten pierścionek z odpadów ma w sobie to coś, tą duszę która do mnie przemawia.
Tych obrączek o podobnym wzorze wyglądających prawie tak samo zrobiłeś wiele. A w tym pierścionku jest jakaś taka niepowtarzalność. Przez te nierówności sprawia wrażenie indywidualności i jest wesoły. Nie do końca pasuje mi kolor kamienia, bardziej widziała bym coś w bielach, beżach, żółciach lub brązach.
Co oczywiście nie wpływa na to, że i tak mi się podoba.


Jeszcze z twojej strony podoba mi się to Mokume gane z serduszkami.



Odpowiedz
#17
Dzięki za tak pozytywne opinie,i za wklejenie tych zdjęć w ten sposób.
Ja jestem komputerowym analfabetą Ząbki i mam z tym problemy,ale cały czas się uczę Puść oczko.
Techniką mokume zajmuję się od niedawna i tak naprawdę to się jej dopiero uczę.A jak to przy nauce zawsze uda się coś spierniczyć i dlatego mam dużo odpadów które staram się wykorzystywać.A co do koloru kamyka to ten kawałek malachitu też jest odpadem z jakiejś poprzedniej pracy i jakoś tak wyszłoPuść oczko
Odpowiedz
#18
Mistrzu Tomaszu.
Spotkalem sie juz z okresleniem "sztuka jadalna", tutaj smialo mozna uzyc "Sztuka Odpadkowa" z naciskiem na sztuka. Ten pierscien jest swietny.
Ingenuity is the third hand of a craftsman ...
Tom

Odpowiedz
#19
Z tym mistrzem to chyba przesadaUśmiech,ale fajnie się takie posty czytaRumieniec.
A dzisiaj chciałem wam zaprezentować historyjkę obrazkową "jak zrobić sygnecik" z wstawkami mokume.
http://www.tomaszwiercioch.com/
To ten pierwszy filmik.Jak ktoś umie go wkleić inaczej to bardzo bym prosił
Bo ja wiecie (analfabetyzm komputerowy)Rumieniec
Odpowiedz
#20
A cha i nie zadałem pytania.
Jak myślicie czy takie (jak to mówi Tom Oldsmith "tutki" /bardzo mi się spodobało to określenie/)Uśmiechjak na tym filmiku są lepsze czy może lepsze są krótkie odcinki videoUśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości