Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Budżetowa wersja świeczki
#1
Zainspirowany piękną świeczką-brawo Krzys. Postanowiłem sam spróbować. Jednak szkoda mi było tak dużej ilości srebra. Jestem amatorem i hobbystą i moje zabawki wykonuję tylko jako prezenty i ... do kolekcji. Zainwestowanie bez szans na zwrot inwestycji raczej nie wchodzi w grę. Jednak cudna świeczka Krzysa nie dawała mi spokoju i oto rezultat.
http://s10.ifotos.pl/img/1002635JP_shaxhpr.jpg
http://s10.ifotos.pl/img/1002639JP_shaxhhw.jpg
Nie wiem, czy to jeszcze jubilerstwo-dla mnie to wciąż brzmi dumnie, czy może raczej rękodzieło, ale jestem gotowy poddać się ocenie Szanownych Forumowiczów. Jak widać jest "toto" zrobione z cyny i mosiądzu. Cynę formowałem palnikiem, bardzo łatwo - czasami aż za szybko- płynie i rozlewa się prawie jak wosk. Po uformowaniu, a przed przyklejeniem bursztynków całość polakierowałem aby zachować jak najdłużej połysk cyny i mosiądzu. Górna część jest zdejmowalna aby móc uzupełniać zakręcany zbiorniczek na paliwo. Górna i dolna część były formowane bezpośrednio na mosiężnej rurce. Przy okazji pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów, z przyjemnością i zaciekawieniem śledzę wszelkie dzieła, rady itp.
Odpowiedz
#2
Cześć, podoba mi się, jest sugestywne wrażenie kapiącego wosku. Ja bym tego typu pracę nazwał metalo-plastyką, ale nazwy są mało istotne. Jeżeli już muszą być bursztyny, to nie przykleiłbym ich, tylko oprawił jakoś. Już nie raz poprawiałem jak klej puścił. Nie polecam klejenia - jest kótkotrwałe, i od razu widać ,że idzie się na łatwiznę, wszystko musi być zaklepane, jedno musi trzymać drugie, i wtedy cały przedmiot lepiej wygląda. Ale ogólnie jest dobrze, tak dalej !
Odpowiedz
#3