Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
co ważniejsze reklama, czy marketing ?
#1
Sklepy internetowe, platformy handlowe, aukcje sprzedażowe, to wszystko zależy od skali w jakiej chcemy zaoferować produkt czy markę. Technologia przetwarzania w chmurze to nowy model dostarczania usług i rozwiązań IT, tym razem z zakresu marketingu i polityki handlowej. Kierowany do małych podmiotów jak i największych korporacji projekt www.marketplanet.pl/technologia/ jest nową jakością na tym rynku. Zazwyczaj myślimy, że wystarczy założyć stronę internetową czy e-sklep i czekać na zamówienia które przyniosą nam pieniążki. A p[rzeciez to dopiero początek. Potem jest promocja strony i ciągłe jej pozycjonowanie. Jednak te wszystkie działania to ciągle jedynie reklama. Dopiero udział w platformach handlowych promowanych aukcjami jest bardziej aktywnym działaniem.
Na czym polega sukces supermarketów?
Na tym, że mamy tam wszystko. To co nam naprawdę potrzeba i to co spece od marketingu umiejętnie nam podsuną.
Potem kupujemy coś po raz kolejny, bezwiednie jak ofiary systemu. Na tym samym polegają platformy zakupowe. Idea Marketplanet OnePlace to idea kumulacji w jednym miejscu wielu towarów i nie tylko. Idąc przedłużyć abonament telefoniczny dostajesz przy okazji telewizję satelitarną, ubezpieczenie samochodu, nowe taryfy za prąd, leczenie dla dzieci, konto w banku i Bóg wie co jeszcze.
To już nas otacza, tego się nie zmieni.
Nie wsadzi do muzeum, jak ktoś pisał o technologii 3D.
Z jednym produktem już nie utrzymamy się na rynku. Obawiam się, że będziemy musieli się dostosować.
Kolega dał ogłoszenie, że w jednym z marketów za darmo (dokładnie chyba za 12 zł) naprawia biżuterię. To jest działanie marketingowe, bo ma kolejkę, a przy okazji mógł podnieść ceny niektórych wyrobów.  Ludzie przynoszą pierścionek do naprawy, pojawia się rozmowa i zaufanie, on proponuje skompletowanie do pierścionka kolczyków, czy przywieszki i jakoś to zadziałało.
Chodź swojej marki nie wypromował to sprzedaż mu rośnie.
Odpowiedz
#2
(06-15-2015, 05:54 PM)Adams napisał(a): S
Na czym polega sukces supermarketów?
N

Na niepłaceniu podatków, wyzysku pracowników, wrogiej polityce cenowej, zmowie cenowej, dumpingowych dopłatach , złodziejskich dotacjach......mam wymieniać dalej ?

Odpowiadając na pytanie z tytułu - wiadomo że reklama
.
Pozdrawiam Leszek :-)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości