Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zgrzewanie miedzi- da się?
#11
Mhm. Czyli w sumie jak przy stali, z tym, że nie gotuję jej w żadnym kwasie tylko druciakiem oczyszczam (lub szlifuję tarczą) i potem cały osad jakimś alkoholem czy innym czyścikiem ściągam. Ok, czyli będzie wszystko działać.
Dzięki za pomoc panowie Uśmiech
Odpowiedz
#12
no zrobiłeś lekko zmianiąną wersje grzania w stopionej soli o której pisałem.

sprawdź czy druty sie naprawde porzadnie zgrzały,czy nie pękną, miałem tak ze srebrem i okazywałos ei nieraz ze po przejchaniu pilnikem wyglądało ok nie widac było miejsca połaczenia,po lekkich crasch testach okazywało sie ze jednak to tylko docisniete druty anie zgrzane /zlutowane.

fajnie widzec ze komuś sie cheUśmiech czytaj goniomysl taka ze na tylku nie można useziecUśmiech
Odpowiedz
#13
Sprawdzałem- zgrzało się solidnie. Tłukłem młotkiem na zimno, na gorąco, wyginałem, szlifowałem. Trzymie Puść oczko

Chce mi się, bo mam taki plan by po obronie (za rok) kontynuować magisterkę na ASP we Wrocku właśnie na jubilerstwie i nie chcę iść totalnie zielony. W sumie to nad kilkoma specjalizacjami się zastanawiam, ale to nie na ten temat. Tak czy siak po prostu lubię się uczyć Uśmiech
Odpowiedz
#14
rada na plynący tam gdzie nam sie nie podoba lut.nazywa sie..werble proszeUśmiech ochra,
robisz paste z wodą, smarujesz tym i masz spokój, lut nie ruszy tego miejsca, odezwij sie na priw to ci dam namiary ewentualnie ci troche wysle.
Odpowiedz
#15
Ale zaraz, bo się trochę pogubiłem... Przecież nie używałem lutu tym razem, a zgrzały się tylko końcówki. Czyli tak jak chciałem. Druty można rozplątać i wyjdzie śmieszny trójnogi pająk ze stożkową głową Język

Na razie wystarczy, będę eksperymentował Uśmiech Do srebra mi się nie spieszy, najsajmprzód trza miedź opanować dobrze.
Odpowiedz
#16
No i nauczyłem się ładnie zgrzewać miedź, ale nadal mam problem...
Materiał staje się zbyt kruchy. Przy każdej próbie formowania (zawinięcia w okrąg) pęka. Materiał jest wyżarzony, nie ma w nim żadnych domieszek, czyli teoretycznie powinien być miękki. A nie jest...

Poniżej zdjęcie przedstawiające mój problem.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości