Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podejście do klienta - obsługa klienta
#21
Mam wrażenie, że wielu przedsiębiorców nie docenia podejścia do klienta, jego znaczenia. Fakty są takie, że merytoryczne, uprzejme, nie natarczywe podejście zwiększa ilość sprzedaży - i to jest fakt.
Widać to zwłaszcza w punktach typu McDonadl czy licznych bankach, gdzie pracownicy muszą być mili i faktycznie przeklada się to moim zdaniem, na satysfakcję klientów.
Przykład kont bankowych -> https://www.konto-studenckie.pl/
Są darmowe, wiec przewagą jest jakość obslugi.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Podejście do klienta - obsługa klienta - przez kister - 11-19-2016, 11:04 AM
RE: Podejście do klienta - obsługa klienta - przez bafi - 11-19-2016, 12:15 PM
RE: Podejście do klienta - obsługa klienta - przez bafi - 11-21-2016, 05:04 PM
RE: Podejście do klienta - obsługa klienta - przez Astar6 - 11-22-2016, 10:08 AM
RE: Podejście do klienta - obsługa klienta - przez bafi - 11-22-2016, 03:12 PM
RE: Podejście do klienta - obsługa klienta - przez Astar6 - 11-23-2016, 11:03 AM
RE: Podejście do klienta - obsługa klienta - przez bafi - 11-23-2016, 01:51 PM
RE: Podejście do klienta - obsługa klienta - przez olaf - 11-29-2016, 06:51 PM
RE: Podejście do klienta - obsługa klienta - przez Astar6 - 11-29-2016, 10:33 PM
RE: Podejście do klienta - obsługa klienta - przez j27m - 01-05-2017, 07:47 AM
RE: Podejście do klienta - obsługa klienta - przez kister - 10-23-2019, 10:45 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości